Розчарування: Scorn

Розчарування: Scorn

Знаю, що багато людей чекали Scorn. З релізу першого “ґеймплейного трейлеру” 5 років тому, людей зачарував візуальний стиль проекту, а той факт, що там показали і екшен, а не лише ходьбу по локаціях, дали надію, що гра буде нормальним горор action adventure, а не ще одною повільною пригодницькою грою, де інколи треба втікати від ворогів. Але я сумнівався і чим ближче до релізу, тим підозрілішими здавались мені трейлери гри. Огляди на релізі були не найкращими, підтверджуючи мої підозри, тому я вирішив трошки почекати і придбати проект вже коли будуть знижки. Але навіть зі знижками і без рожевих окулярів гра розчарувала.

Scorn, review, огляд Scorn, review, огляд Scorn, review, огляд

Виглядає вона, звичайно, неймовірно. Хоча мені і довелось збільшити FOV та вимкнути розмитість руху камери, бо без цього гра викликала не позитивні емоції, а лише головний біль. Та все ж – опції були, я ними скористався і гра виглядала чудово. В принципі, навіть ідея проекту доволі непогана і на початку незрозумілість і абстрактність деяких ідей лише допомагали будувати атмосферу і очікування. І ще гра, на щастя, дуже коротка. І все – більше нічого позитивного я про неї сказати не можу.

Scorn, review, огляд Scorn, review, огляд Scorn, review, огляд

Основний акцент проекту все одно про ходьбу по локаціях та загадки – що прикольно, я таке люблю. Проблема в тому, що ходити тут треба інколи по величезним і абсолютно пустим локаціям, і якими би красивими вони при цьому не були, це набридає, бо зазвичай гра навіть не ставить перед гравцями ніяких зрозумілих цілей. В принципі, навіть коли гра закінчується – у вас немає задач, окрім дуже короткострокових. Ви йдете далі, натискаєте на кнопки і вирішуєте задачі не тому, що ви бачите навіщо ви це робите і до чого це пізніше приведе. А тому що якщо цього не робити, гра не йде далі. Що можна було б виправити, якби гра хоча б створювала ефект загадковості і вам хотілось дізнатись що буде якщо щось натиснути.

Scorn, review, огляд Scorn, review, огляд Scorn, review, огляд

Самі загадки навіть так побудовані – вони просто є. Вони не жахливі, інколи навіть непогані, але дуже стерильні і часто занадто довгі. Тут не виникає ситуації як, скажемо, в Myst де вам дійсно цікаво зрозуміти що один важіль чи кнопка змінюють на локації, або загадка будується на загальному розумінні структури всього рівня. Ви просто щось робите, а потім щось трапляється, а більш складні загадки повністю самодостатні. Просто нудні. Екшен тут дійсно є, як це і показували в трейлерах, але він навіть ще більш повільний, ніж загадки. І я бігав навколо більшості ворогів не тому, що було страшно, або патрони економив – це просто було швидше і менш нудно, ніж стріляти. А коли ви помрете, що ви будете робити часто, то скоріш за все вам доведеться перегравати декілька десятків хвилин, бо чекпоінти в грі просто жахливі. Хоча більшу частину цього перепроходження буде не пазл чи комбат, а просто багато повільних і затягнутих анімацій. Ніякої поваги до часу гравців у цих розробників не було.

Scorn, review, огляд Scorn, review, огляд Scorn, review, огляд

Тому, на жаль цей проект просто не вартий вашого часу. Грати в нього неприємно і нудно, хоча інколи він буває непоганим. Виглядає гра, звичайно, круто, тому якщо ви тех артист, який працює з Unreal Engine, то можете хоча б для референсів пограти. Але іншим гру краще ігнорувати і витратити свій час на щось більш цікаве.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: