На початку 00-их ігрові розробники намагались зрозуміти, як краще використовувати інтернет для розповсюдження ігор. Всі бачили в цьому потенціал, але розкрився він лише під кінець десятиріччя з серйозним розвитком цифрової дистрибуції. Тому на початку тих років більшість незалежних розробників випускали ігри безкоштовно і не цурались відкрито показувати, які інші ігри на них вплинули. the white chamber, гра яка вийшла в 2005-ому як продовження проекту, який спочатку був курсовою для університету, зовсім не скриває, що за основу був взятий Silent Hill. Японська серія ще була жива і SH4: The Room вийшов буквально зовсім нещодавно, тому “Silent Hill в космосі” звучало заманливо і прикольно. Але то було 18 років тому. Чи прикольно грати в гру сьогодні?
the white chamber – доволі коротка сюжетна point and click пригодницька горор гра, і стару безкоштовну “Definitive” версію 2008-го все ще можна скачати. Нову версію гри для Steam назвали “Anniversary edition” і в ній є декілька оновлень, виправлень і також нове вбудоване меню для аудіо драми, яку раніше треба було слухати окремо (а в першій версії її було заховано в файлах гри). Гра, насправді, майже не змінилась з часів старої версії і це не “ремастер”, який колись анонсували, який все ще так і не вийшов.
Чого достатньо, бо гра все ще дуже прикольно змішує горор та фантастику. Нічого кардинально нового гра не робила навіть для 2005-го, але те що тут є, дійсно прикольне. Звуковий дизайн все ще сильний, хоча мікс завжди був так собі. Візуальний стиль зайде не кожному, але для гри він нормально підходить. І сценарій інколи занадто багато каже, замість того щоб показувати, і інколи занадто сильно намагається бути “шокуючим”, але все одно це все працює. Ну а спеціальні горор сцени навіть сьогодні виглядають прикольно. Є декілька багів, які залишились зі старої версії, є моменти, де треба ходити туди-сюди щоб зрозуміти де щось нове відбувається, що треба зробити для сюжету, але в цілому це все ще прикольна пригодницька гра.
Чи міг би я рекомендувати пограти в the white chamber в 2023? Чом би й ні. Гра проста, коротка, але харизматична і на таку чесну спробу зробити Silent Hill, але вдома дуже приємно дивитись, бо в нього ще нема цинізму, який з’явився у таких проектів пізніше (включаючи самі продовження Silent Hill). І як я писав минулого року, я вважаю, що ця гра робить тематику не гірше ніж Signalis, і мені в цілому вона більше навіть подобається.