Повертаючись в Resident Evil 7, 2, 3 (з Ray Tracing оновленням)

Повертаючись в Resident Evil 7, 2, 3 (з Ray Tracing оновленням)

Після виходу непоганої але нудної Village минулого року, Capcom анонсували, що вони планують додати оновлений рендер того проекту в Resident Evil 7, новий RE2 2019-го та RE3 2020. У вигляді нових ігор на консолях та безкоштовного патчу на ПК. Я сподівався, що це дасть шанс Capcom нарешті виправити багато малих і великих проблем, які були у тих проектів на ПК і консолях всі ці роки, і ці проекти знову стануть популярні. Але я був занадто оптимістичним і Capcom пішли лінивим шляхом. Але хоча б дали мені ще одну причину знову пограти в дві чудові гри. І також RE3 2020.

Я одразу розповім про технічні особливості цього патчу/релізу. Digital Foundry вже проаналізували це оновлення і кажуть, що на консолях це покращення, а от на ПК оновлення з новими проблемами. Тому я швиденько розповім про свій персональний досвід. А і треба одразу сказати, що чомусь всі ці ігри досі мають nVidia Gameworks лого при запуску, хоча всі Gameworks фічі з ігор прибрали. Наприклад, якщо ви граєте без ray tracing, то опції HBAO+ для Ambient Occlusion у вас вже немає, хоч вона виглядала набагато краще стандартної. Тепер про кожну гру окремо.

RE7 так і не отримав можливість пропускати заставки, так і не виправив той факт, що гра завжди запускається в HDR режимі (дві інші гри питають чи треба це робити) і все ще не виправив проблеми з управлінням в деяких DLC (наприклад, миша в меню End of Zoe працює не так як в інших частинах гри). Проблеми з кількістю кадрів в секунду не вирішили, а значить що коли ви граєте з вище ніж 30 fps всі противники б’ють сильніше. І особлива атака, яку деякі типи противників можуть зробити миттєво зі старту, може досі вас вбити з одного удару навіть на Normal, якщо у вас високий fps. Віддзеркалення з Ray Tracing дуже нестабільне у русі, особливо на деяких поверхнях (а на дзеркалах воно взагалі вимкнено), але глобальна ілюмінація в цілому краще виглядає. І ambient occlusion гарний, і відбиття кольорів теж красиве. Деякі абсолютно випадкові матеріали стали більш детальними, але в цілому гра залишилась більш “мильною”. Що зазвичай нормально підходить до її стилю, але інколи виглядає не дуже гарно. Ну і VR для ПК так і не зробили, що особливо погано, бо PSVR2 не підтримує PSVR ігри. В цілому, з технічної сторони RE7 на ПК майже не змінився, але виглядає трохи краще.

Новий RE2 (2019) тепер зробили без опції DX11, але при цьому проблеми DX12 ніхто не виправив. Тому тепер гра працює повільніше, може вилетіти, в деяких локаціях починає пригальмовувати з деякими опціями і абсолютно без логічних на те причин. Capcom просто погано реалізували цей режим 3 роки тому і навіть не спробували це виправити. TAA також працює трошки гірше (хоч все ще виглядає краще ніж SMAA, який робить кадри настільки гострими, що можна очі порізати), і це сглажування, здається, повністю вимикається коли на екрані великі ефекти, як вибухи чи вогонь. На щастя, ця версія хоча б дійсно краще виглядає якщо увімкнути RT, бо в ній було дуже багато дзеркальних поверхонь, а Screen Space Reflections в RE Engine були просто жахливими. Я зазвичай на таке навіть не сильно звертаю уваги, бо найгірше що може статись, це те, що відображення зникнуть під якимось кутом. Але в цій грі без RT будь яка дзеркальна поверхня відволікала. Але все одно треба помітити, що RT не дуже стабільний, справжні дзеркала працюють не використовуючи RT (і одностороннє дзеркало все ще краще виглядає в грі 98-го року, ніж в цьому проекті 2022-го), скло взагалі нічого не відбиває… Краще ніж раніше, але все одно не найкращий варіант. І анімації та декалі все ще ріжуться по якості в п’яти метрах від гравців, що дуже помітно. Не найкраща ситуація з оновленням, але деякі кімнати (і більшість лабораторії) виглядають набагато краще ніж раніше.

RE3 2020 оновили на ПК краще за інші ігри. DX12 режим в цій грі і так нормально працював, тому вимикання DX11 на якість не вплинуло. Технічних проблем у гри і так не було, окрім дивного TAA (але знову скажу, що SMAA виглядає гірше), тому гра лише виграє від додатку у вигляді RT. Більш того, тут найбільша кількість поверхонь і матеріалів, які дійсно використовують RT можливості. І єдина гра, яка відбиває не тільки статичні предмети, а й персонажа, супротивників і навіть деякі інші предмети, які в двох інших проектах взагалі не прораховуються через RT. Так що, в цілому оновлення для RE3 2020 робить гру лише краще.

Resident Evil 7, 2, 3, 2019, 2020, ray tracing Resident Evil 7, 2, 3, 2019, 2020, ray tracing Resident Evil 7, 2, 3, 2019, 2020, ray tracing

Але щоб користуватись цим “краще”, вам потрібно мати необхідне “залізо”, а мінімальні вимоги з цими патчами змінились. Після критики такого підходу, Capcom зробили старі версії гри доступними у вигляді “бета” версій, які можна увімкнути в Steam. А в випадку з новим RE2 (2019), навіть ті хто можуть грати з RT, можуть подумати про гру саме в стару версію, бо вона стабільніша.

Але що до самих ігор? Чи змінилась моя думка про них за пару років? Не сильно. І RE7 я поважаю тепер навіть більше, ніж раніше, після того наскільки нудним виявилась Village.

Resident Evil 7, 2, 3, 2019, 2020, ray tracing Resident Evil 7, 2, 3, 2019, 2020, ray tracing Resident Evil 7, 2, 3, 2019, 2020, ray tracing

Resident Evil 7: Biohazard – з любов’ю зроблений експеримент. В якого є свої проблеми – мені досі не дуже подобається ідея блоку як захисту, багато з босів не дивлячись на своє різномаїття дратують. Але гра настільки винахідлива, настільки розумна, настільки інша, але при цьому знайома. Вона спробувала зрозуміти, за що люди любили Resident Evil 2002 (aka REmake), але також додала своїх нових ідей, як вид від першої особи, VR, дивні і ні на що з раніше існуючого в серії не схожі DLC. І нехай більшість з тих DLC зовсім не підходили під серію, але вони спробували, випустили і подивились що буде. Плюс, Not a Hero виправив проблему з блоком і зробив його цікавою механікою. Гра все ще чудова і в неї абсолютно точно треба пограти. Якби не той факт, що заставки все ще не можна пропускати, я думаю в неї би грали набагато більше ніж у нудну Village навіть сьогодні, 5 років з її виходу.

Resident Evil 7, 2, 3, 2019, 2020, ray tracing Resident Evil 7, 2, 3, 2019, 2020, ray tracing Resident Evil 7, 2, 3, 2019, 2020, ray tracing

Resident Evil 2 (2019) все ще неймовірна гра. Так, мені все ще сумно, що повністю передати Scenario A/Scenario B концепцію не вдалось, що лабораторію сильно порізали, але грати в цей проект дуже весело не дивлячись на це. Можна пробачити навіть майже відсутній саундтрек, який лише частково виправляється за допомогою DLC з музикою з оригінальної RE2 (виправляє частково, бо в новому саундреці, коли він грає, є неймовірно круті треки, але увімкнути обидва одразу не можна). Гра захоплює, вона весела, складна, страшна, смішна. Грати в перший раз, чи зі спеціальними new game plus предметами однаково весело. Намагатись пройти гру з якимись вигаданими обмеженнями чи на швидкість, або просто досліджувати кожен куточок – всі варіанти однаково прикольні. Але враховуючи те, що лабораторію так сильно порізали, і що Capcom робила після виходу цього проекту – в мені відчуття, що студія навіть гадки не має, що робить RE2 2019 настільки чудовим проектом.

Resident Evil 7, 2, 3, 2019, 2020, ray tracing Resident Evil 7, 2, 3, 2019, 2020, ray tracing Resident Evil 7, 2, 3, 2019, 2020, ray tracing

Resident Evil 3 (2020) все ще розчаровує. І, якщо чесно, після цього проходження вона подобається мені навіть менше. Мені все ще подобається механіка ухиляння від ударів, все ще подобається декілька секцій гри. А сценарій та персонажі тут мабуть з найкращих у всій серії. Тут дійсно класні позитивні персонажі, і дуже харизматичний але неприємний головний злодій. Мабуть лише Бейкери з RE7 могли би змагатись за цією грою якщо мова йде саме про персонажів. Якби вони лише менше лаялись… Але проходження гри на практиці просто нудне. Дослідження локацій, де це взагалі можливо, не цікаве. Гра настільки швидко намагається розповісти більшу частину справжнього RE3, елементів Outbreak і нові повороти, що в жодної з ситуацій немає часу просто існувати, щоб гравці змогли зрозуміти що відбувається. Справжній RE3 витратив набагато більше часу на те, щоб розповісти події, які в цьому проекті відбуваються буквально за 15 хвилин. Ну а до цього всього ще треба додати, що деякі противники та боси абсолютно нечесно працюють, і гра може забити вас одним комбо з повного здоров’я до смерті. Що особливо смішно, бо RE3 1999 був побудований на ідеї, щоб цього взагалі ніколи не ставалось. А останній бос гри, якщо використати цитату Мойри Бьортон, може стрибнути на ділдо.

Resident Evil 7, 2, 3, 2019, 2020, ray tracing Resident Evil 7, 2, 3, 2019, 2020, ray tracing Resident Evil 7, 2, 3, 2019, 2020, ray tracing

Чи варто вам пограти в ці ігри знову? Ну, окрім RE3 2020, звичайно, бо там варто лише заставки подивитись і послухати персонажів, але грати ні. На консолях – точно варто. І з RE7, і з новим RE2, ви отримаєте масу задоволення, особливо якщо це буде ваш перший досвід з цими проектами. А на ПК? Чесно кажучи, оновлення навряд можна назвати важливою причиною пограти, особливо тому, що з новим RE2 у вас можуть бути нові проблеми. Але якщо ви відчуваєте, ніби ви забули за що вам взагалі подобається серія Resident Evil, бо останні ігри серії в які ви грали були RE3 2020 та Village, то повернутись до RE7 та нового RE2 варто. Ви одразу згадаєте що робить ці ігри чудовими і захопливими.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: