Думки про: Children of the Sun

Думки про: Children of the Sun

Класно, коли гра проста, але все одно чіпляє. Або ґеймплеєм, або прикольним стилем чи сюжетом. Навіть до початку популярності сучасних інді ігор на ринку вистачало проектів малого бюджету на ПК і навіть консолях. А з серій “Simple” від D3 Publisher та “SuperLite” від Success навіть виникло декілька нішевих але відомих франшиз, найвідомішою з яких є Earth Defense Force. Саме про такі ігри я вперше подумав, коли побачив Children of the Sun і сподівався знайти в цій грі щось, що чіпляє. Але після дуже короткого проходження і одного дню після, я майже не пам’ятаю що в грі взагалі відбувалось.

Children of the Sun, review, огляд Children of the Sun, review, огляд Children of the Sun, review, огляд

Базовий ґеймплей Children of the Sun – пазл/симулятор снайпера. Ви можете бігати навколо локації по заданій прямій вліво чи вправо, але це вам дається лише для того, щоб краще роздивитись всі місця і вибрати місце для пострілу. Бо цим єдиним пострілом вам треба буде вбити всі цілі на мапі і місія провалиться, якщо ви цього не зробили. Але ж як? Після кожного ураження цілі пуля зупиняється в повітрі я дозволяє вам поцілити в інше місце, поки світ навколо рухається дуже повільно. Тож, задача кожної місії – знайти найбільш оптимальний варіант “рикошетити” від однієї цілі до іншої. В чому вам з часом будуть допомагати додаткові можливості. Ну і ще ви також можете використати підпис кожного рівня як підказку для виконання більш складного маршруту польоту кулі.

Ідея дуже прикольна і я певен, що на її основі можна побудувати класну гру. Але Children of the Sun цього не зробила. “Найскладніші” рівні в грі сприймається “складними” зазвичай тому, що вони навмисно роблять якийсь елемент свого виконання незрозумілим або не зручним. А інколи ще й очікує від вас, щоб ви почекали, поки всі цілі не стануть в вигідну позицію. Що зовсім не сприймається як розвиток простої, але цікавої ідеї, а скоріше як просто “щось”, що вставили в гру, бо не знали що ще робити. Просто щоб гра займала довше часу. Є тут і рівні, які працюють за своїми правилами, і всі вони абсолютно жахливі. І загальна презентація та ідеї гри, судячи з усього, зроблені під впливом від проектів Suda51 (в грі навіть є готель під назвою NMH). Але тут навіть стиль скопіювали так собі, а реально цікавого менше, ніж в найкращих проектах Grasshopper Manufacture.

Children of the Sun, review, огляд Children of the Sun, review, огляд Children of the Sun, review, огляд

Я почав забувати проект і нудьгувати ще до того, як пройшов його до кінця. Хоч реально поганих моментів тут не так і багато, нехай остання місія в мене зламалась прямо на фінальній заставці. Скоріше, проблема просто в тому, що чудова тут лише сама ідея, але з нею не роблять абсолютно нічого цікавого. І все ж, може вам буде цікаво пограти просто заради того, щоб подивитись як це все працює. Але навряд вам гра сильно сподобається, якщо ви взагалі захочете її пройти до кінця.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: