Спочатку Firework вийшла лише китайською і відгуки на неї були дуже позитивними. Коли вийшла англійська локалізація, я нарешті зміг перевірити сам за що цю гру так нахвалюють. Гра дійсно непогана, але нічого особливого.
Firework – це сюжетна хорор пригода про розслідування наслідків трагедії у одному китайському горному поселенню. Коли труна одного з жителів поселення займається вогнем під час похоронів, новобранець поліції починає розслідування и виходить на давнє діло, в якому загинула ціла сім’я через отруєння. Але поселення живе давніми традиціями і забобонами, тому дуже швидко звичайне розслідування починає змішувати реальність з фантастичними подіями. Концептуально це дуже цікаво і багато епізодів у грі працюють чудово, створюючи моторошну атмосферу і показуючи красиві візуальні образи.
Але складно не порівнювати гру до Detention та Devotion, і ці порівняння будуть не на користь Firework. Проблема не в тому, що цей проект повністю лінійний та розслідування тут є просто оповіданням, а не ґеймплейним. І навіть не тому, що хоча тут бувають головоломки, всі сюжетні пояснення вам просто розповідають в діалогах та красивих катсценах після того як ви зробите щось не дуже пов’язане з розслідуванням. Скоріш, проблема просто в тому, що після проходження гри в мене не залишилось ніяких емоційних вражень. Може бути, що цю гру складно (або взагалі неможливо) повністю зрозуміти, якщо показана в ній культура вам незнайома. Може бути, що переклад на англійську видався не найкращим – я точно можу сказати, що читався він дуже сухо.
Я би сказав, що Firework – це “прикольна” гра, але не з тих, які запам’ятовуються. Пройти її мені сподобалось – вона красива, з приємною музикою та цікавими задумками. Але боюся, що через деякий час я повністю забуду про її існування.