Кілька думок про: Itchy Tasty: An Unofficial History of Resident Evil

Кілька думок про: Itchy Tasty: An Unofficial History of Resident Evil

Ті хто мене давно читає знають, що я обожнюю Resident Evil. І якщо ви тусили в ігровому інтернеті на початку 00-их, скоріш за все хоча б інколи користувались проходилками з GameFAQs. І якщо вам були потрібні гайди по Resident Evil або схожим іграм, скоріш за все ви натикались на чудові проходилки від “cvxfreak”. Коли я дізнався що Алекс Аніел (Alex Aniel – справжнє ім’я cvxfreak’а) тепер жив в Японії і брав інтерв’ю у розробників різних ігор серії Resident Evil збираючи матеріал для своєї книги, мені стало дуже цікаво побачити що з цього вийде. Півтори роки тому, після декількох років згадувань проекту та успішної краудфандинг кампанії на Unbound, книжка нарешті вийшла. І я нарешті, частково завдяки російським терористичним атакам по нашій енергосистемі, знайшов час її прочитати. Вона прикольна!

Книжка розповідає історію серії від того, як Capcom взагалі до неї прийшли і приблизно до виходу PS2 порту RE4 і заповнена різними маловідомими історіями розробки цих ігор. Матеріал тут оснований на багатьох інтерв’ю, деякі з яких публічно доступні з різних джерел, а частина з них проводилась самим Алексом. Тут описані всі основні релізи серії, включаючи підсерії на зразок Survivor та Outbreak і перевидання і порти ігор, включаючи Resident Evil: Director’s Cut або версії RE1 для Saturn та DS. І всі ці релізи описані дуже простою мовою, яка розрахована на те, що книгу будуть читати і ті, хто колись проходив хоча б деякі з цих ігор і був зацікавлений дізнатись більше, і ті хто грав в них часто. Опис кожної гри включає в себе коротке нагадування основного сюжету, ключові моменти які ви скоріш за все найкраще пам’ятаєте, а потім вже переключається на більш невідомі факти. Але і на цьому книга теж не сильно затримується і тут часто набагато більше фокусу на відчуття і досвід розробників, які випускали ці проекти, переданий їх словами.

Тому якщо ви супер задрот RE, який регулярно проходить класичні частини серії і самі багато чого читали про розробку ігор… Іншими словами – якщо ви як я. То насправді дійсно нових фактів тут для вас буде дуже мало. Ви може навіть згадаєте речі, які тут не згадуються, по типу якихось забутих ідей і проектів, які в якихось інтерв’ю колись згадувались. Але я не здивуюсь, що такого тут нема саме тому, що самі розробники не вважали ці ідеї важливими ці цікавими, щоб про них говорити. В будь-якому разі – навіть мені було цікаво читати. А якщо ви не як я (а я певен, що таких набагато більше), то ви тут багато цікавого дізнаєтесь. Тому, якщо вам подобається ця серія, особливо класичні релізи, і хотіли би більше дізнатись про те як вони народились, обов’язково зверніть на цю книгу увагу.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: