Чотири роки тому, What the Golf? стала дуже приємним і веселим сюрпризом, і я з тих пір все ще її рекомендую. Гра була прикольною, безглуздою в найкращому сенсі і постійно змінювала основні механіки різних жанрів абсолютно неочікуваним чином. Тому, мене трохи здивувало, коли виявилось, що розробники проекту вирішили повторити таку ж саму зав’язку з What the car?, після своїх експериментів в VR з What the bat? Замість гольфу гра тепер ламає концепцію гонок, але результат вийшов слабшим, хоча і все ще веселим.
Так само як перша гра насправді не була симулятором гольфу, ця гра не про машини та гонки. Замість цього, кожен рівень починається з якоїсь ідеї, як саме переосмислити механіки та ідеї гоночних ігор (або інших жанрів), і потім все одно намагається зробити з цього щось, що хоча б трохи нагадує гонки. Як і минулого разу, результат часто дуже смішний та винахідливий, і кожен новий “світ”, в якому ви вибираєте рівні, має якусь свою тематику та ключові ідеї. Рівні, які гравці можуть створювати самі (і редактор рівнів, яким ви можете це робити), тепер існують з самого початку і навіть “вбудовані” і структуру рівнів. І розробники, судячи з усього, очікують підтримувати популярність гри сумішшю маленьких оновлень, та такими створеними гравцями рівнями.
Нічого поганого в такому рішенні немає, звичайно. Але проблема в тому, що What the Car? не настільки захопливо проходиться, як What the Golf?, і в цілому ідеї тут набагато менш шалені. Можливо причина в тому, що гольф та механіки, які зазвичай використовуються в його ігровій симуляції, набагато простіше інтегрувати в купу різних жанрів, ніж гонки. Але проблема в тому, що в цій грі навіть рівні, які побудовані як гоночні рівні, не викликають емоцій, які викликають “справжні” гоночні ігри. Тоді як гольф дійсно нагадував гольф, наскільки божевільним він не ставав. Тому, хоча в новій грі вистачає прикольних ідей, вони не настільки дивують, як це робив What the Golf?. Лише декілька рівнів в грі роблять щось взагалі інше і дуже прикольне, то ж в мене відчуття, що вибір гонок за основу гри сильно обмежив розробників в тому, що вони можуть з ними зробити.
Ще тут є декілька дуже дивних рішень. Наприклад, в першій грі були нагороди за швидкість проходження рівнів, які було інколи дуже складно отримати, бо успіх повністю залежав від удачі. Тоді як в What the Car? такого ще більше і вдача грає ще більшу роль. Тому додані “складні” рівні виглядають, м’яко кажучи, дивно. На середині другого світу я вирішив, що мені стало просто не цікаво намагатись отримувати нагороди і я став проходити рівні тільки, щоб їх пройти. І завдяки цьому, гра мені сподобалась набагато більше, ніж якби я намагався отримати нагороди, бо я певен, що навіть закинув би проходження від люті. Мені здається, що гра була б краще, якби нагород за проходження рівнів не було взагалі, а складність була б підвищеною від того, що сам рівень був би більш дивним.
What the car? – прикольна гра з купою веселих рівнів і яку проходити приємно. Але я також не певен, що захочу грати в неї знову, бо на відміну від What the golf?, вона забувається. Я думаю, в неї варто пограти, але також не варто навіть намагатись отримувати нагороди за проходження і спокійно ігнорувати більшість “складних” рівнів. Просто пограйте це як в прикольну іграшку, і досвід у вас буде краще.